ACTA DE LA REUNIÓ DE L’AMPA EL 2 DE FEBRER DE 2009

Assistents:

Sònia San José (Presidenta), Silvia Quintanilla (Vicepresidenta), Mar Moragas (Tresorera), Maria Flores (vocal), Ferran Jané (comissió llibres), Carles Garcia, Anna Badia (vocal) Lourdes Díaz (vocal)

Ordre del dia:


  1. Avaluació de la festa de comiat de l’escola. Pagaments pendents.
  2. Trasllat escola. Posicionament dels pares: terminis d’avís i estat de les obres.
  3. Menjador. Valorar els costos i decidir què fer els dos dies del trasllat amb els nens a casa.
  4. Festa benvinguda. Definir actes i pressupost disponible.
  5. Aportacions econòmiques de l’AMPA a l’escola per al curs 2008-2009.
  6. Casals estiu.
  7. Valorar pagaments loteria
  8. Organitzar el trasllat del nostre material a la nova escola i valorar les necessitats del nou espai.
  9. Problemàtica d’anglès i informàtica als cicles superiors de l’escola. Crear una comissió de seguiment del tema conjuntament amb els membres del Consell escolar.

1. La valoració de la festa és molts positiva i més tenint en compte que es va haver de canviar de dia a causa de la ventada. Resta pendent la valoració dels costos ja que s’ha de parlar amb l’escola.

2. Pel que fa al tema del trasllat de l’escola, el dia 27 de gener no es va signar l’acceptació de l’obra, ja que en la darrera visita s’havien trobant molts problemes per resoldre. S’emplaça a les parts implicades per signar el dia 10 de febrer.
La comissió del trasllat, formada per pares i mares del Consell escolar, va redactar un document on explicava el posicionament del Consell Escolar envers el trasllat.

3. S ‘acorda retornar els diners del menjador dels dos dies que els nens i les nenes no assisteixin a l’escola. Es parlarà amb la directora del centre per veure com ho fem.

4. S’acorda mirar pressupostos per fer una botifarrada i una mica d’animació. També es comenta que seria interessant poder visitar l’escola el dia de la festa.

5. La direcció de l’escola ens demana un ajut econòmic per a la compra de dues taules de menjador, taquilles per les monitores i un teclat de música.
Acordem que comprarem les taules de menjador, si serveixen perquè els nens dinin en dos torns, i el teclat de música.

6. Pel que fa al casal d’estiu, i ja que tenim l’experiència del curs passat, iniciarem les converses amb les altres escoles i l’ajuntament deixant clar els aspectes a millorar, com per exemple: repartiment de les tasques de manera més equitativa, etc.

7. S’ha retornat els diners de la loteria a aquelles persones que han vingut a cobrar els dos dies disposats per aquest motiu. Abans de fer el balanç de comptes es decideix posar un altre dia pel pagament de les participacions.

8. S’acorda parlar del trasllat el proper dilluns 9 de febrer, ja que en tindrem més notícies.

9. S’acorda parlar amb més calma del seguiment de l’anglès i la informàtica amb els membres del Consell Escolar. Abans caldrà buscar una bona manera de plantejar el tema.

[Nota: alguns continguts d'aquest document poden resultar anacrònics]

Pot interessar-te

0 comentaris