ACTA DE LA REUNIÓ DE L'AMPA EL 12 DE GENER

Acta de la reunió de la Junta de l’AMPA a la seva seu del C/ Creu, el dia 12 de gener a les 21,30 h.

Assistents:

  • Sònia Sanjosé
  • Maria del Mar Moragas
  • Maria Flores
  • Ferran Jané
  • Carles Garcia
  • Sílvia Quintanilla

Ordre del dia:
  • Informació sobre el trasllat sol·licitada tant al regidor com a la direcció de l’Escola.
  • Festa comiat de l’escola. Participació de l’AMPA i aportació de idees.
  • Loteria. Pagament del reintegrament
  • Informació sobre el projecte TIC

S’exposa la informació recollida sobre el trasllat de l’escola. Es destaca que encara no hi ha data per al trasllat i que el dia 26 de gener hi haurà una visita d’obra en què, si tot és correcte, se signarà l’acta d’acceptació de l’obra. A partir d’aquí, s’hauria de comprovar que totes les instal·lacions compleixin la normativa vigent. Per la qual cosa, es calcula que caldrà esperar entre 15 i 20 dies des de la data d’acceptació per al trasllat físic de l’escola a les Basses.

Es va tornar a explicar que en la setmana del trasllat, els alumnes aniran a escola dilluns, mentre que dimarts i dimecres es duran a terme les activitats programades pel claustre als espais públics que l’ajuntament ha cedit. Dijous i divendres el nens hauran d’estar a casa.

S’acorda que la junta recordarà a la direcció de l’escola que caldrà tenir en compte els horaris i espais d’acolliment, tant de matí com de tarda, i les situacions especials de famílies amb germans a dos centres diferents. Hi hauria d’haver monitors de 8 a 9 h i de 17 a 18 h.

Es va decidir suspendre les extraescolars la setmana del trasllat. El dilluns, com que hi haurà classe normal, sí que hi haurà extraescolars.

Com que és molt difícil coordinar el trasllat amb la festa de Carnestoltes, en no saber on serem el dia 20 de febrer, i sobretot per temes econòmics (no podem subvencionar dues festes alhora), es decideix que enguany no organitzarem la festa de Carnestoltes. Cas de que coincidís amb la festa de benvinguda a l’escola, es podria deixar que els nens vinguessin disfressats.

Es decideix, junt amb la direcció de l’escola, fer la reunió informativa a les famílies el dia 23 a les 17 h a l’Ateneu. La Junta veu molt necessari i urgent que les famílies estiguin informades.

La presidenta de l’AMPA explica que la festa de comiat serà el dia 24 de gener al matí i demana que entre tots donem idees per als actes del dia. Com a idees que després es passaran a la direcció d l’escola sorgeixen les següents:

  • Fer una cantada conjunta de la coral de l’escola i la coral de l’Ateneu (Lo Pom de Flors). Podrien cantar, entre altres temes, “És l’hora dels adéus” i fer que tots els assistents canti al final de l’acte.
  • Parlar amb la gent del Carrau per a trobar idees i/o materials reciclats per fer algun taller-activitat el dia del comiat perquè tothom, grans i petits, faci alguna cosa que es munti a l’escola vella i es traslladi i es torni a muntar amb els nens a l’escola nova (caixes, pedres, ampolles...).
  • Convidar la gent del Cau de Sant Just perquè ajudin com a monitors i perquè els nens de l’agrupament col·laborin en les activitats (a l’escola hi ha força nens que hi van, potser també hi ha exalumnes). Segur que estaran encantats d’ajudar.
  • Pintors. Si tenim alguna idea es pot plantejar de fer un gran mural o pintar alguna paret de record (la del pati de les moreres, per exemple).

Es comenta que cal recordar a la direcció de l’escola que ens facin arribar caixes perquè puguem començar a guardar el material tèxtil de l’AMPA per tal que el traslladi el personal que fa la mudança de l’escola, tal i com se’ns havia dit.

Respecte del tema de la loteria, es decideix fer una nota a les famílies, i penjar un cartell al tauler d’anuncis, comunicant els dies de pagament del reintegrament. Es decideix fer-ho dos dijous consecutius a la tarda aprofitant que obren els bancs i per tenir més seguretat.

Sílvia Quintanilla, exposa la informació que ha rebut de part del regidor sobre el tema del projecte TIC: el regidor ha mostrat gran interès i ganes de col·laborar, però ha comentat que perquè l’ajuntament s’hi pugui implicar, cal que l’escola ho sol·liciti presentat el projecte com a propi. En aquest sentit, la Junta considera molt important implicar la direcció, i sobretot la coordinadora d’informàtica del centre, en aquest projecte. Es decideix comentar-ho amb la direcció com abans millor, ja que no es veu que aquest tema estigui molt resolt.

D’altra banda, es parla del nivell d’anglès dels alumnes del centre: cal potenciar aquesta assignatura. Es decideix convidar els membres representants dels pares al Consell escolar a la propera reunió de la junta de l’AMPA perquè estiguin al cas d’aquesta inquietud i que puguin exposar el tema en la propera reunió del Consell escolar.

S’aixeca la sessió a les 23,50 h.

Pot interessar-te

0 comentaris