(Nota: aquesta acta és prèvia a l'existència del bloc.)
Assistents
Sònia San José (Presidenta), Silvia Quintanilla (Vicepresidenta), Mar Moragas (Tresorera), Maria Flores (vocal), Oscar Hanrath, Ferran Jané (comissió llibres), Lourdes Díaz (vocal)
Ordre del dia
1. Sociabilització llibres de text
2. Altres temes a tractar
3. Estat de les subvencions
4. Activitats extraescolars
1. El senyor Ferran Jané explica que les quotes passades a les famílies al mes de juliol s’han cobrat i que aquesta tasca ha estat un esforç per part de l’administrativa de l’escola. Les quotes cobrades es van ingressar, excepcionalment, al compte de l’AMPA.
Els llibres de text estaven a punt per a l’inici de curs sense cap incidència. Els nens i les nenes han folrat els llibres, alguns llibres s’han quedat sense folre però ja s’ha fet la comanda.
Es comenta que la sociabilització dels llibres de text ha tingut molt bona acollida per part de les famílies de l’escola. Només hi ha 7 famílies que no s’han adherit al projecte.
S’acorda que a la propera reunió de la Junta es revisaran els comptes, per tal de revisar els rebuts retornats i el total que s’ha de transferir al compte corrent que tenim obert expressament per als llibres de text.
La subvenció que rebem de la Generalitat per aquest concepte ha estat aprovada i l’import és el doble que el curs passat.
L’ajuntament de Sant Just també donarà un ajuda per a la sociabilització de llibres a l’escoles.
2. Es decideix que quan l’escola ens comuniqui els dies de les reunions d’inici de curs amb els pares i mares, assistirem com a representants de l’AMPA només als cursos següents: P3, P4, P5, 1r i 2n.
S’acorda que l’Assemblea Ordinària serà el dia 15 d’octubre a les 21:15 en primera convocatòria i a les 21:30 hores en segona convocatòria.
Es fixa el dia per a la festa de benvinguda als nens i nenes de P3; serà el dissabte 11 d’octubre.
La senyora Sònia San José ens explica que la directora de l’escola li ha comentat que no hi ha motxilles per vendre. Es veu que hi ha algun problema amb el proveïdor. S’està mirant de canviar el proveïdor.
La senyora Sònia San José, com a mare i membre de l’AMPA, exposa el cas del seu fill Dídac, alumne de P3:
El Dídac pateix diabetis, per tant té necessitats sanitàries que ja es van exposar en el seu dia a la direcció del centre i al claustre.Es comenta que les obres a l’escola nova avancen ràpidament, i que properament la Junta podrà visitar-la.
La senyora Sònia San José i la directora del centre es van posar en contacte amb el departament d’educació perquè enviessin una persona que tingués cura del Dídac o que formés els professionals de l’escola que estan en contacte amb el nen.
Finalment, el departament d’educació no ha pogut enviar la persona amb el perfil professional que es requereix.
Per tant, la família del Dídac ha d’assumir durant un temps el cost d’una professional. Per això la família demana ajuda econòmica a l’ajuntament i a l’AMPA.
Per part de la junta de l’AMPA no hi ha cap inconvenient i s’acorda exposar els fets a la propera assemblea de pares i mares que serà el dia 15 d’octubre.
Es farà un escrit al departament d’educació, amb la documentació necessària, per exposar els fets i reclamar una ajuda.
3. Es revisa l’estat de les subvencions:
-L’ajuda econòmica que l’escola rep, per part de l’ajuntament, en concepte de Coral per al curs 2007-2008 està concedida. Import 700 euros. Encara no està ingressada.
-L’ajuda econòmica que l’escola rep, per part de l’ajuntament, en concepte d’extraescolars per al curs 2007-2008 està concedida. Import 3.780 euros. Encara no està ingressada.
-L’ajuda econòmica que l’escola rep, per part del departament d’educació, en concepte de servei d’acollida matinal per al curs 2007-2008 està concedida. Import 2.083,40 euros, dels quals 729,40 ja han estat abonats i falta per ingressar 1.354 euros. L’ajuda corresponent al curs 2008-2009, ha estat concedida. Import 2.129, 80 euros. Encara no està ingressada.
-L’ajuda econòmica que l’escola rep, per part del departament d’educació, en concepte d’escoles obertes al juny i/o setembre any 2008 està concedida. Import 960 euros. Encara no està ingressada.
4. Pel que fa a les activitats extraescolars es revisen els preus i la demanda d’assistència i s’acorda mantenir el preu de les activitats.
La propera reunió serà el dilluns 6 d’octubre a les 21:30 hores.
Finalitza la reunió a les 24:00 hores
0 comentaris