ACTA DE LA REUNIÓ DE L’AMPA CEIP MONTSERRAT 2 DE MARÇ DE 2009

Assistents

Sònia San José (Presidenta), Silvia Quintanilla (Vicepresidenta), Mar Moragas (Tresorera), Maria Flores (vocal), Ferran Jané (comissió llibres), Oscar Hanrath, Pilar Carrascal (vocal fotografia), Carles Garcia, Lourdes Díaz (vocal)

Ordre del dia

1. Festa benvinguda
2. Definició espais extraescolar
3. Despeses trasllat
4. Informàtica a l’escola
5. Sostenibilitat i mobilitat
6. Anglès a l’escola
7. Fotografia
8. Retorn diners menjador


1. El proper dissabte 7 de març farem la festa de benvinguda a l’escola. Es concreten les activitats: inflables, maquillatge pels nens, animació musical i una botifarrada. També es podrà visitar el centre.

2. S’acorda demanar una reunió amb la directora per definir els espais que s’han de fer servir a l’escola nova per les activitats extraescolars i altres que dugui a terme l’AMPA.

3. Es comenten les despeses que s’han fet com a conseqüència del trasllat de l’escola: mobiliari i joguines per a l’acolliment, mobles per al local de l’AMPA, etc.

4. Aprofitant el trasllat de l’escola i donada la baixa dotació a nivell informàtic que té, s’acorda col.laborar en la compra i/o gestió de tràmits en relació a aquest tema. Es parlarà amb la direcció del centre per concertar una entrevista amb la coordinadora informàtica del centre i el Carles Garcia, pare col.laborador amb l’AMPA, per començar a treballar el tema.
Ja que el Carles Garcia col.labora amb l’AMPA en qüestions de Tecnologies de la Informació (TIC), caldria que en la propera junta extraordinària es creés una vocalia de TIC.

5. També s’ha començant a treballar amb la sostenibilitat i mobilitat a l’escola. Properament arribarà el carril bici i per això es sol.licitarà al centre que habiliti un espai d’aparcament de bicicletes. També s’haurà de crear en la propera junta extraordinària la vocalia de sostenibilitat i mobilitat.

6. Un altre tema que es discuteix és el nivell d’anglès dels nens i les nenes de l’escola. L’AMPA ofereix a la direcció del centre l’ajuda necessària per tal d’intentar millorar-lo.

7. Pel que fa al tema de la fotografia s’acorda fer un CD a final de curs que reculli totes les fotografies. Demanarem a la direcció del centre el model d’autorització d’utilització d’imatge que es passa als pares i les mares per tal de regularitzar aquest tema.

8. Es torna a parlar de retornar els diners dels dos dies que els nens i les nenes no van utilitzar el menjador amb motiu del trasllat. L’AMPA farà efectiu el descompte o l’abonament quan s’aclareixi amb l’empresa Set i Tria la quantia que ens abonarà. També s’acorda parlar amb la direcció del centre sobre les queixes que ens arriben dels pares i les mares referents al menjador (qualitat del menjar, monitores, temps per menjar, etc.).

S’aixeca la reunió a les 00:30 hores

Pot interessar-te

0 comentaris